حضور شرکت پدیده شیمی غرب در نمایشگاه بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی 1401

هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی در تاریخ 19  الی 22 آذر 1401 با حضور شرکت‌های فعال داخلی و خارجی در حوزه تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. شرکت پدیده شیمی غرب نیز با برند پی اس جی و پی اس جی پرو و تمرکز بر گروه محصولات ضدعفونی کننده‌ها و شوینده‌های عمومی و تخصصی صنعت بیمارستانی، در این رویداد شرکت نموده و پذیرای میهمانان و مراجعین محترم بوده است.

از دستاورد های این نمایشگاه می توان به جلساتی که با مدیران بیمارستان ها برگزار شد اشاره کرد چرا که هدف حضور شرکت پدیده شیمی غرب در این نمایشگاه، معرفی محصولات شوینده خود به متولیان فعال در این صنعت و تجدید دیدار با مشتریان وفادار خود بود که تماما محقق شد.

شرکت پدیده شیمی غرب در این رویداد با تمرکز بر روی معرفی شوینده‌های بخش لاندری که در راس آن‌ها می‌توان به پودر لاندری اشاره کرد حضور داشت و نشست‌های مثبت و موفقی با مدیران عامل بیمارستان‌ها، صاحبین صنایع تجهیزات پزشکی، مسئولین تدارکات بیمارستان‌ها، مدیریت شرکت‌های توزیع دارویی در تهران و دیگر استان‌ها، متولیان کانال‌های پخش و توزیع تجهیزات پزشکی، پزشکان و دیگر فعالین حوزه بیمارستانی و کلینیکال برگزار کرد.

تمامی محصولات شوینده صنعتی ما که شامل انواع پودرهای شوینده ماشین ظرفشویی، مایعات ظرفشویی، براق کننده و .... دارای قیمتی کاملا مقرون به صرفه و کیفیتی بسیار بالا هستند که این موضوع یکی از اصلی ترین مواردی هستند که خریداران به آن توجه ویژه ای دارند.

 

 

بازدید مشتریان پی اس جی پرو از غرفه و محصولات

 

 

 

 

بازدید مشتریان پی اس جی پرو از غرفه و محصولات

 

 

 

سبد خرید